Kogaion Bright Academy

Kogaion Bright Academy

Program academic de explorare a inteligențelor multiple prin proiecte transdisciplinare

copii 6-12 ani

24 iunie – 6 septembrie 2024 , București

Direcții principale de cunoaștere și explorare:

  • Proiecte trans-disciplinare
  • Harta mentală
  • Harta meseriilor
  • Oameni de seamă
  • Îmbogățire vocabular
  • Jurnalul de călătorie
  • Vizită instituție de cultură
  • Cunoaștere de sine
  • Inteligențe multiple
  • Natură

Joi 30 mai la ora 18:30

Cunoaște mentorii copilului tău

Dragă părinte,

Te invităm să cunoști mentorii care activează în Centrul de Enrichment Kogaion, în cadrul programului nostru de Afterschool și a taberelor urbane din București pentru grupa de vârstă 6-12 ani, și a cursurilor pentru 6-17 ani.

Vom prezenta cine suntem, ce facem și cum facem.

Vezi detalii

Sună Formular de înscriere

Este un program academic unic prin concept, abordare și metodă, dezvoltat în premieră în România, de explorare a inteligențelor multiple prin proiecte trans-disciplinare, structurat în 12 module de sine stătătoare, corespunzătoare a 12 tipuri de inteligență.

Se adresează copiilor dornici de cunoaștere, de explorare a universului interior și exterior.

Analizând și înțelegând fiecare tip de inteligență, fiind puși în contextul de a explora și experimenta, copiii dobândesc multiple noțiuni și înțelesuri legate de complexitatea vieții. Ajung în acest fel să respecte fiecare element din natură, fiecare ființă, fiecare om și să adopte un comportament pozitiv fată de universul în care trăim.

Programul are la bază curricula gifted education și beneficiază de consultanță și mentorat din partea prof. dr. Florian Colceag, specialist internațional gifted education și prof. Dr. Florin Munteanu, specialist internațional științele complexității.

cine: copii 6-12 ani

unde: București, Centrul de enrichment Kogaion Gifted Academy

când: 24 iunie – 6 septembrie 2024

Copiii vor fi purtați într-o călătorie în universul OM și NATURĂ, împreună cu mentori alături de care vor crea, vor descoperi și vor da sens noilor înțelesuri, prin intermediul unor proiecte trans-disciplinare. Ne-am propus pentru copii, dezvoltarea a cel puțin 7 abilități, considerate esențiale pentru secolul XXI: gândirea critică și abilitatea de a rezolva probleme; colaborarea și relaționarea în diverse rețele; adaptabilitatea; inițiativa și spiritul antreprenorial; comunicarea eficientă; abilitatea de a accesa și analiza informația; dezvoltarea curiozității și imaginației.

Copiii vor câștiga pre-rechizite importante pentru dezvoltarea lor integrată și armonioasă.

Activități

Fiecare modul pleacă de la o temă centrală în jurul căreia copiii vor dezvolta un proiect trans-disciplinar.
În cadrul fiecărui modul, copiii vor structura harta mentală pornind de la tema centrală, vor face harta meseriilor prezentului și ale viitoruluivor cunoaște oameni de seamă români și străini care au excelat într-un tip de inteligență sau altul, își vor îmbogăți vocabularulse vor juca, își vor dezvolta creativitatea și imaginațiavor învăța să se documentezevor scrie Jurnalul de călătorie în lumea fiecărui tip de inteligență, vor experimenta multiple forme de exprimare, de la scris, la creație literară, la cunoașterea corpului fizic, a calităților și abilităților. Fiecare modul include o vizită la o instituție de cultură relevantă pentru fiecare tip de inteligență.

Modul 1. Inteligența verbală – lingvistică – „Călătorie în lumea poveștilor”

24-28 iunie 2024

  • Proiect transdisciplinar: Poveste creativă înregistrată de copii pe un CD audio
  • Obiectiv cultural vizitat: Biblioteca Națională, Filiala pentru copii și tineret
  • Ce este inteligența? Care sunt caracteristicile oamenilor inteligenți? Care sunt tipurile de inteligență?
  • Cine sunt eu? – Descoperim punctele tari și punctele slabe, direcțiile de dezvoltare
  • ne îmbogățim vocabularul: realizăm Harta mentală a „Cuvântului”
  • scriem Jurnal de călătorie în lumea cuvântului
  • învățăm ce este Inteligența Verbală-Lingvistică și care sunt caracteristicile celor ce o posedă
  • citim și scriem poezii, povești, snoave, proverbe, zicători, aforisme
  • ne jucăm cu cuvintele: sensuri și înțelesuri
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența verbal-lingvistică
  • jocuri: Scrabble, Dixit
  • creăm o poveste și o înregistrăm audio – suntem personaje într-o lume de poveste
  • învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video
  • oameni de seamă pentru inteligența verbal-lingvistică
  • cum ne îmbunătățim inteligența Verbal-Lingvistică?
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Modul 2. Inteligența Logico-Matematică  – „Călătorie în lumea cifrelor”

1-5 iulie 2024

  • Proiect transdisciplinar: Harta înțelesurilor numerelor
  • Obiectiv cultural vizitat: Casa experimentelor
  • Ce este inteligența? Care sunt caracteristicile oamenilor inteligenți? Care sunt tipurile de inteligență?
  • Cine sunt eu? – Descoperim punctele tari și punctele slabe, direcțiile de dezvoltare
  • ne îmbogățim vocabularul: realizăm Harta mentală a „Numărului”
  • scriem Jurnal de călătorie în lumea cifrelor
  • învățăm ce este Inteligența Logico-Matematică și care sunt caracteristicile celor ce o posedă
  • rezolvăm probleme de logică și perspicacitate la un nivel avansat; învățăm despre logica triangulară (F. Colceag)
  • ne jucăm cu numerele folosind operații matematice simple și complexe
  • învățăm unitățile de măsură; facem măsurători
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența logico-matematică
  • facem corelații între matematică și natură; universul este fractal – creăm povestea universului nostru; șirul lui Fibonacci; raportul de aur; mulțimea lui Mandelbrot; scala Universului cunoscut (-∞;0;+∞);
  • corelații între matematică și natură: experimente de electricitate, legea lui Arhimede, principiul acțiunii și reacțiunii, frecvența sunetelor, conductori, electroliza apei, presiunea atmosferică, greutate, principiul electromagnetului, conductori, circuite în serie și în paralel – colaborare cu „Casa experimentelor”
  • jocuri: 2D, 3D, puzzle, construcții, lego; învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video
  • oameni de seamă pentru inteligența logico-matematică
  • cum ne îmbunătățim inteligența Logico-Matematică?
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Modul 3. Inteligența Tehnologică  – „Călătorie în lumea Artificial Intelligence (AI)”

8-12 iulie 2024

  • Proiect transdisciplinar: Lumea văzută prin ochii roboților
  • Obiectiv cultural vizitat: Facultatea de Inginerie Mecanică și Mecatronică, Universitatea Politehnică București
  • Ce este inteligența? Care sunt caracteristicile oamenilor inteligenți? Există inteligență artificială?
  • Care sunt tipurile de inteligență?
  • Cine sunt eu? – Descoperim punctele tari și punctele slabe, direcțiile de dezvoltare
  • ne îmbogățim vocabularul: realizăm Harta mentală a „AI”
  • scriem Jurnal de călătorie în lumea AI
  • învățăm ce este Inteligența tehnologică și care sunt caracteristicile celor ce o posedă
  • creăm roboți și învățăm să îi programăm
  • învățăm algoritmi logici și facem operații matematice simple și complexe
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența tehnologică
  • facem corelații între OM și Robot
  • jocuri: 2D, 3D, puzzle, construcții, lego; învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video
  • oameni de seamă pentru inteligența tehnologică
  • cum ne îmbunătățim inteligența tehnologică?
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Modul 4. Inteligența Muzicală-Ritmică – „Călătorie în lumea sunetului”

15-19 iulie 2024

  • Proiect transdisciplinar: Orchestra copiilor înregistrată pe suport video
  • Obiectiv cultural vizitat: Opera comică pentru copii sau similar
  • Ce este inteligența? Care sunt caracteristicile oamenilor inteligenți? Care sunt tipurile de inteligență?
  • Cine sunt eu? – Descoperim punctele tari și punctele slabe, direcțiile de dezvoltare
  • ne îmbogățim vocabularul: realizăm Harta mentală a „Sunetului”
  • scriem Jurnal de călătorie în lumea sunetului
  • învățăm ce este Inteligența Muzicală-Ritmică și care sunt caracteristicile celor ce o posedă
  • descoperim și experimentăm pianul, vioara, chitara, orga, tobele, instrumente muzicale de percuție diverse
  • ne descoperim vocea
  • învățăm să recunoaștem ritmuri, tonuri și vibrații
  • muzica astrelor – universul pulsatoriu; muzica plantelor, a animalelor
  • ascultăm sunetul : sensuri și înțelesuri
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența muzicală-ritmică
  • improvizăm muzical: creăm o melodie orchestrală și o înregistrăm pe suport video
  • confecționăm obiecte muzicale
  • învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video
  • oameni de seamă pentru inteligența muzicală-ritmică: compozitor – compoziție – instrument
  • cum ne îmbunătățim inteligența Muzicală-Ritmică?
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Modul 5. Inteligența Vizual – Spațială – „Călătorie în spațiul multidimensional”

22-26 iulie 2024

  • Proiect transdisciplinar: Harta universului cunoscut
  • Obiectiv cultural vizitat: Observatorul astronomic
  • Ce este inteligența? Care sunt caracteristicile oamenilor inteligenți? Care sunt tipurile de inteligență?
  • Cine sunt eu? – Descoperim punctele tari și punctele slabe, direcțiile de dezvoltare
  • ne îmbogățim vocabularul: realizăm Harta mentală a „Spațiului”
  • scriem Jurnal de călătorie în lumea spațiului; scala Universului cunoscut (-∞;0;+∞); de la Microcosmos la Macrocosmos
  • învățăm ce este Inteligența Vizual-Spațială și care sunt caracteristicile celor ce o posedă
  • învățăm despre punct, linie, formă, spațiu tridimensional și multidimensional
  • învățăm despre imagine, formă, culoare
  • învățăm să ne orientăm în spațiu
  • desenăm și construim solidele platonice și realizăm corelații cu materia vieții
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența vizual-spațială
  • jocuri: puzzle, labirinturi, jocuri de imaginație
  • învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video
  • oameni de seamă pentru inteligența vizual-spațială
  • cum ne îmbunătățim inteligența Vizual-Spațială?
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Modul 6. Inteligența Intrapersonală – „Călătorie în lumea mea interioară”

29 iulie-2 august 2024

  • Proiect transdisciplinar: Cine sunt eu?
  • Obiective culturale vizitate: Pădurea Snagov
  • Ce este inteligența? Care sunt caracteristicile oamenilor inteligenți? Care sunt tipurile de inteligență?
  • Cine sunt eu? – Descoperim punctele tari și punctele slabe, direcțiile de dezvoltare; Identitatea națională.
  • ne îmbogățim vocabularul: realizăm Harta mentală a „Sinelui”
  • scriem Jurnal de călătorie în lumea Sinelui
  • învățăm ce este Inteligența Intrapersonală și care sunt caracteristicile celor ce o posedă
  • Cine sunt eu? Corp – Minte – Suflet – Spirit
  • Cine sunt eu? Gând – Cuvânt – Faptă. Mesaje transmise celorlalți
  • Cine sunt eu? Eu, familia mea, familia extinsă
  • Cine sunt eu? – Harta conștiinței umane, David R. Hawkins – conștientizăm propriile emoții: de la rușine, vină și frică ca emoții negative la curaj, iubire, pace ca emoții pozitive. Cum măsurăm emoțiile?
  • Cine sunt eu? – Spațiul și timpul personal. Managementul timpului și al spațiului
  • Cine sunt eu? – Încrederea în Sine și Stima de Sine
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența Intrapersonală
  • jocuri individuale și de echipă
  • învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video
  • oameni de seamă pentru inteligența Intrapersonală
  • cum ne îmbunătățim inteligența Intrapersonală?
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Modul 7. Inteligența Corporal-Kinestezică – „Călătorie în lumea mișcării corpului”

5-9 august 2024

  • Proiect transdisciplinar: Pentatlon Kogaion
  • Obiective sportive vizitate: Club de atletism, Club de gimnastică
  • Ce este inteligența? Care sunt caracteristicile oamenilor inteligenți? Care sunt tipurile de inteligență?
  • ne îmbogățim vocabularul: realizăm Harta mentală a „Mișcării”
  • Cine sunt eu? – Descoperim punctele tari și punctele slabe, direcțiile de dezvoltare
  • învățăm ce este Inteligența Corporal-Kinestezică și care sunt caracteristicile celor ce o posedă; cum ne îmbunătățim inteligența Corporal-Kinestezică?
  • învățăm despre fiziologia corpului uman
  • lumea vie din corpul uman: microbiomul. Inteligență sau întâmplare?
  • vedem cu ochii sau cu creierul? Creier – Informație – Organ de simț – Senzație
  • de ce se mișcă corpul? corelații între creier și mușchi; căi ascendente și descendente
  • corelații între mișcarea corpului, adevăr și minciună – Harta conștiinței umane, David R. Hawkins
  • experimentăm mișcarea corpului fizic; coordonarea, echilibrul, dexteritatea, forța, flexibilitatea, viteza
  • limbajul nonverbal și paraverbal al corpului
  • scriem Jurnal de călătorie în lumea mișcării corpului
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența corporal-kinestezică
  • jocuri: de mișcare specifice, care activează anumite părți ale corpului
  • învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video
  • oameni de seamă pentru inteligența corporal-kinestezică
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Modul 8. Inteligența Interpersonală – „Călătorie în lumea colaborării”

12-16 august 2024

  • Proiect transdisciplinar: Poluarea pe Terra. Albinele pe cale de dispariție? Dar omul? – dezbatere; problem solving
  • Obiective culturale vizitate: Teatrul Ion Creangă
  • Ce este inteligența? Care sunt caracteristicile oamenilor inteligenți? Care sunt tipurile de inteligență?
  • Cine sunt eu? – Descoperim punctele tari și punctele slabe, direcțiile de dezvoltare
  • ne îmbogățim vocabularul: realizăm Harta mentală a „Colaborării”
  • scriem Jurnal de călătorie în lumea colaborării
  • învățăm ce este Inteligența Interpersonală și care sunt caracteristicile celor ce o posedă
  • învățăm despre colaborare, lucrul în echipă, proiecte și discuții de grup, cărți și materiale multiculturale, jocuri de rol
  • de ce să colaborăm unii cu alții? de ce omul este o ființa socială?
  • învățăm despre limbajul nonverbal și paraverbal al corpului
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența Interpersonală
  • jocuri de echipă
  • învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video
  • oameni de seamă pentru inteligența Interpersonală: personalități remarcante care au salvat lumea
  • cum ne îmbunătățim inteligența Interpersonală?
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Modul 9. Inteligența Științifică – „Călătorie în lumea energiei”

19-23 august 2024

  • Proiect transdisciplinar: Harta înțelesurilor energiei
  • Obiectiv cultural vizitat: Casa experimentelor
  • Ce este inteligența? Care sunt caracteristicile oamenilor inteligenți? Care sunt tipurile de inteligență?
  • Cine sunt eu? – Descoperim punctele tari și punctele slabe, direcțiile de dezvoltare
  • ne îmbogățim vocabularul: realizăm Harta mentală a „Energiei”
  • scriem Jurnal de călătorie în lumea energiei
  • învățăm ce este Inteligența Științifică și care sunt caracteristicile celor ce o posedă
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența științifică
  • facem corelații între energia omului și energia regăsită în natură;
  • facem experimente de fizică: electricitate, legea lui Arhimede, principiul acțiunii și reacțiunii, frecvența sunetelor, conductori, electroliza apei, presiunea atmosferică, greutate, principiul electromagnetului, conductori, circuite în serie și în paralel – colaborare cu „Casa experimentelor”
  • jocuri: 2D, 3D, puzzle, construcții, lego; învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video
  • oameni de seamă pentru inteligența științifică
  • cum ne îmbunătățim inteligența științifică?
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Modul 10. Inteligența Naturalistă – „Călătorie în lumea naturii”

26-30 august 2024

  • Proiect transdisciplinar: Universul scalabil: de la Microcosmos la Macrocosmos
  • Obiective culturale vizitate: Parcul Național Văcărești
  • Ce este inteligența? Care sunt caracteristicile oamenilor inteligenți? Care sunt tipurile de inteligență?
  • Cine sunt eu? – Descoperim punctele tari și punctele slabe, direcțiile de dezvoltare
  • învățăm ce este Inteligența Naturalistă și care sunt caracteristicile celor ce o posedă
  • ne îmbogățim vocabularul: realizăm Harta mentală a „Naturii”
  • scriem Jurnal de călătorie în lumea Naturii
  • descoperim corelațiile dintre elementele primordiale ale vieții și emoțiile și caracteristicile relevante pentru natura umană
  • Viața naște viață – Cum a luat naștere viața pe Pământ? Forme de viață primitive și evoluate: mediul marin, mediul terestru, mediul aerian – Sădim o plantă (fasole și grâu)
  • microcosmos – lumea văzută la lupa și microscop; categorii, clasificări
  • lumea văzută cu ochiul liber
  • macrocosmos – lumea văzută prin binoclu, telescop și lunetă; categorii, clasificări
  • alcătuirea unui ierbar
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența Naturalistă
  • jocuri individuale și de echipă specifice inteligenței naturaliste
  • învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video, Enciclopedii
  • oameni de seamă pentru Inteligența Naturalistă
  • cum ne îmbunătățim inteligența Naturalistă?
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Modul 11. Inteligența Existențială sau Spirituală – „Călătorie în lumea existențială”

2-6 septembrie 2024

  • Proiect transdisciplinar: Lumea văzută prin ochii copiilor
  • Obiective culturale vizitate: Biserica Stavropoleos
  • Ce este inteligența? Care sunt caracteristicile oamenilor inteligenți? Care sunt tipurile de inteligență?
  • Cine sunt eu? – Descoperim punctele tari și punctele slabe, direcțiile de dezvoltare
  • ne îmbogățim vocabularul: realizăm Harta mentală a „Credinței”
  • scriem Jurnal de călătorie în lumea spirituală
  • învățăm ce este Inteligența Existențială și care sunt caracteristicile celor ce o posedă;
  • trei întrebări existențiale “Cine suntem?”, „De unde venim?”, „Încotro mergem?”
  • Cine este Dumnezeul meu? – Marile religii ale umanității
  • învățăm despre ciclicitatea vieții și marile cicluri din natură și natura umană
  • înțelegerea marilor treceri: nașterea, viața, moartea; semnificația vieții, rostul morții; experiența iubirii cosmice, necondiționate; viața ca o călătorie
  • cum ne îmbunătățim Inteligența Existențială? Cum folosim inteligența Existențială în viața de zi cu zi: de la utilizarea adaptativă a informațiilor spirituale pentru a facilita rezolvarea zilnică a problemelor și atingerea scopurilor până la îmbunătățirea calității vieții
  • integrarea inteligenței existențiale în celelalte tipuri de inteligențe
  • Harta conștiinței umane, David R. Hawkins – conștientizăm propriile emoții: de la rușine, vină și frică ca emoții negative la curaj, iubire, pace ca emoții pozitive
  • Cine sunt eu? – Sens, rol, rost, scop în viață, ideal, valori, calități – autenticitate, echilibru, sustenabilitate
  • Valori universale relevante pentru grupa de vârstă – bun, frumos, adevărat, util
  • de la inteligențe la întreg; fragmentare vs integrare; Planul personal de învățare – armonia în viață
  • Autoreglarea – capacitatea de a controla comportamentul pentru a atinge obiectivele
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența Existențială
  • jocuri individuale și de echipă specifice inteligenței Existențiale
  • învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video
  • oameni de seamă pentru inteligența Existențială
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Modul 12. Inteligența Integratoare – „Călătorie în lumea simplității”

2-6 septembrie 2024

Motto: Simplitatea este complexitatea rezolvată (Constantin Brâncuși)

  • înțelegerea Inteligenței Integratoare, ca al 12-lea tip de inteligență, care le integrează pe cele 11; Caracteristica de bază a inteligenței integratoare este teoria unificării, conștientizarea faptului că totul converge spre același înțeles, aceeași înțelepciune.
  • re-analizarea „Cine sunt eu?” după parcurgerea tuturor modulelor, a cernerii prin sita înțelegerii copiilor a calităților, caracteristicilor și însușirilor fundamentale pe care le au și de care au nevoie pentru o calitate a vieții cât mai înaltă, precum și a decelării informațiilor, a utilității și aplicabilității în viața de zi cu zi
  • selecție Legile belagine sau Legile frumoase
  • Legile Kybalionului – cele 7 principii universale
  • Arborele Sephiroth sau Arborele Vieții sau Arborele Creației
  • Cele 35 de tipuri de inteligențe identificate de Prof. Dr. Florian Colceag; analiza inteligențelor vârstei 7-10 ani
  • Inteligența neamului românesc; România pe harta celor mai inteligente națiuni din lume; România corpul calos între Est și Vest (F. Munteanu)
  • realizăm Harta meseriilor prezente și viitoare legate de inteligența integratoare
  • jocuri individuale și de echipă specifice inteligenței integratoare
  • învățăm să ne documentăm: cărți, hărți, video
  • oameni cu inteligența integrată
  • relaxare în natură, în parcul Herăstrău

Lipsa de valori spirituale duce la mari crize existențiale personale și sociale care evidențiază nevoia imperativă de a promova social tipul de inteligență spiritual pentru a recupera o privire mult mai profundă asupra ființei umane și asupra vieții.

Orice formă de inteligență la un nivel superior se transformă în inteligență spirituală.

Inteligența spirituală este integrată sub anumite înțelegeri și dimensiuni la fiecare formă de inteligență, pentru a da copiilor dimensiunea lumii duale în care trăim și alegerea pozitivă care ne aparține.

Oamenii care fac performanțe în orice domeniu, se îndreaptă natural către întrebările existențiale.

Mentorii copilului tău

Diana Antoci

Diana Antoci

Fondator, formator în psihopedagogia excelenței, formator Feuerstein

Ionuț Ciocîrlan

Ionuț Ciocîrlan

Arhitect software, mentor tehnologie și gândire integrată

Gina Diculescu

Gina Diculescu

Învățătoare

Andreea Faur

Andreea Faur

Dr. în sociologie, Psiholog, educator-învățător, asistent social

Andreea Drăghici

Andreea Drăghici

Biolog, Cercetător

Iulian Gliță

Iulian Glita

Actor liber profesionist, regizor, scenograf

Cristina Isabela Beteringhe

Cristina Beteringhe

Profesoară de vioară și pian

Florin Ștefan

Florin Ștefan

Muzician multi-instrumentist

Andrei Stan

Regizor de film, fotograf, pasionat de arta colajului

Constantin Căprioreanu

Constantin Căprioreanu

Ghid montan

Theodor Grigoraș

Artist plastic

Christopher Hermann

Antreprenor, jurist și instructor de autoapărare

Vladimir Ștefănescu

Profesor și Coordonator Școala de Astronomie

Beneficii principale pentru copii

  • construirea unei experiențe de viață prin valorificarea și explorarea a 11 tipuri de inteligențe
  • dezvoltarea motivației prin susținerea cunoașterii legată atât de domeniul de pasiune cat si de abilitățile predominante, netezind drumul spre performanță
  • formarea unei personalități armonioase prin învățare experiențială, generatoare de creșterea încrederii și a stimei de sine
  • menținerea unei curiozități vii si dezvoltarea capacitaților psihice care sa construiască mecanisme de învățare autentica, ce vor putea fi actualizate pe parcursul întregii vieți
  • dezvoltarea curajului de auto-expresie prin dezvoltarea gândirii critice și a structurii volitiv-atitudinale a personalității

Beneficii secundare pentru copii

  • dezvoltarea competențelor verbale și lingvistice, logico-matematice, vizual-spațiale, corporal-kinestezice, muzicale, etc., corespunzătoare fiecărui tip de inteligență
  • dezvoltarea gândirii critice și a abilităților de analiză
  • dezvoltarea abilității de a analiza situații/ probleme și a structura informația pe criterii: relevant, prioritar, etapizat, rezultat, consecință
  • dezvoltarea competențelor de a analiza modalitatea de rezolvare a unor probleme, de a prezenta soluții și de a argumenta decizii și idei
  • dezvoltarea sensibilității pentru natură
  • realizarea de noi prietenii cu copii cu aceleași pasiuni
  • reflectarea asupra progresului lor individual, asupra proceselor de gândire pe care le-au dezvoltat care vor genera curiozități suplimentare și dorința de a continua explorarea pe aceste domenii, precum și crearea pasiunii pentru oricare tip de inteligență

Galerie foto

Transport

Transportul la și de la locație se asigură de părinți. Programul fiecărei zile este 9-18.

Meniu

Oferim copiilor un meniu sănătos, fără conservanți, coloranți, amelioratori, E-uri și arome identic naturale, prin partenerul nostru, Băcănia Veche. Gustarea este formată din fructe și legume crude, semințe crude, fructe uscate, prăjituri de casă.

Prețul mesei este de 29 lei/zi, include masa de prânz și 2 gustări. Prețul se poate modifica în funcție de modificarea prețului la furnizor.

Locație

Centrul de enrichment Kogaion Gifted Academy, București

Locul de desfășurare a activităților este situat în București, Șoseaua Nordului nr. 94F, Sector 1, într-o zonă liniștită, la numai 150 de metri de Parcul Herăstrău. Imobilul dispune de o curte interioară în suprafață de 200 mp și 11 spații de desfășurare a activităților, spațioase și luminoase, desfășurate pe o suprafață de 450 mp, astfel:

  • 4 Săli de clasă pentru desfășurarea activităților ce țin de curricula școlară, din care una dotată corespunzător pentru Clasa pregătitoare
  • Sală de Electronică și Robotică, dotată cu televizor, 15 seturi de Lego Mindstorms și 17 seturi de Lego Boost, precum și materiale specifice pentru Electronică
  • Sală de IT dotată cu un videoproiector și 16 laptop-uri
  • Sală de Științe și Arte, dotată cu o tablă inteligentă și material didactic specific pentru cursurile de Fizică, Chimie, Corpul uman, Pictură, Arhitectură, Teatru, Dans
  • Ludotecă, ce cuprinde peste 400 de volume de cărți și jocuri specifice pentru copii, precum și pian, orgă, chitară, vioară și peste 40 de instrumente muzicale și de percuție
  • Sală de sport dotată cu saltele și materiale specifice
  • Sală de servire a mesei

Dotările și materialul didactic pus la dispoziție susțin o educație de calitate și o dezvoltare experiențială a fiecărui copil, având ca punct de plecare dezvoltarea creativității.

Înscriere

Înscrierea se face prin completarea formularului de înscriere.

Pentru orice alte detalii vă rugăm să apelați nr. de telefon de mai jos sau să completați formularul de detalii.

Notă:

Ne rezervăm dreptul de a nu primi la program sau de a încheia parteneriatul pe parcursul acestuia, cu copiii al căror comportament este nepotrivit față de colegi, mentori, locație sau natură și/sau prin a căror atitudine se generează conflicte și situații care conduc la imposibilitatea desfășurării proiectelor și activităților programului. În acestă situație, contravaloarea serviciilor achitate nu se restituie.

Sună Formular de înscriere